06:30 – 08:15 | Schodzenie się dzieci. Różne sytuacje edukacyjno-wychowawcze podejmowane przez dzieci, organizowane lub inspirowane przez nauczyciela o charakterze indywidualnym lub w małych w zespołach ze szczególnym uwzględnieniem kącików zainteresowań. |
08:15 – 08:30 | Poranne ćwiczenia, zabawy ruchowe; czynności higieniczno-porządkowe. |
08:30 – 09:00 | Śniadanie; czynności higieniczno-porządkowe. |
09:00 – 10:00 | Zajęcia edukacyjno-wychowawcze organizowane, kierowane lub inspirowane przez nauczyciela z różnymi formami aktywności dzieci. Teatrzyki, koncerty. |
10:00 – 11:00 | Pobyt i zajęcia dzieci na powietrzu (spacery, wycieczki, zabawy ruchowe). Prowadzenie obserwacji przyrodniczych, prace gospodarcze, porządkowe. |
11:30 – 12:00 | Obiad; czynności higieniczno-porządkowe. |
12:00 – 14:00 | Odpoczynek w grupie młodszej. W grupach starszych zajęcia o charakterze relaksacyjnym. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe. Zajęcia indywidualne i zespołowe, praca wyrównawcza w grupie starszej. Zabawy ruchowe. Pobyt na świeżym powietrzu. |
14:30 -15:00 | Podwieczorek; czynności higieniczno-porządkowe. |
15:00 -17:00 | Rozchodzenie się dzieci. Gry i zabawy dydaktyczne, indywidualna praca z uwzględnieniem działań profilaktycznych, stymulujących, kompensacyjnych i korekcyjnych, swobodna działalność dzieci. Gry i zabawy w ogrodzie. |